Kompleksinės pagalbos modeliavimas

KTP-49
Programos kodas
6 akad.val.
Programos trukmė
35 Eur.
Dalyvio kaina
2017-03-29 10:00
Seminaro vieta: Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, Geležinio Vilko g. 12, Vilnius

Programos anotacija (aktualumas), tikslas ir temos

Tyrimais nustatyta, kad koordinuotas visų pagalbos specialistų, pedagogų ir kitų institucijų veikimas padidina pagalbos sistemos mokykloje tvarumą. Mokslininkai nustatė, kad daugelis mokykloje pagalbos strategijų nėra koordinuotos, kas didina specialistų perkrovas, bei mažina pagalbos efektyvumą. Kiekvienos įstaigos pagalbos sistema unikali ir individuali, pritaikyta konkrečiai situacijai, todėl bus orientuojamasi į seminaro dalyvio įstaigos pagalbos sistemos įsivertinimą ir tobulinimo sričių numatymą. Dalyviai mokysis iš savo patirties, ją analizuodami ir reflektuodami.

Maksimalus seminaro dalyvių skaičius – 15.

Seminaro tikslas – tobulinti pagalbos specialistų kompetencijas, padedančias plėtoti kompleksinę pagalbą mokykloje.

Seminaro temos:

  • Pagalbos strategijų aptarimas;
  • Kompleksinės pagalbos lygmenys ir pagalbos modeliavimo principai;
  • Kompleksinės pagalbos modeliavimo instituciniame ir individualiame asmens lygmenyje praktika.

Seminaras skirtas: socialiniams pedagogams ir kitiems švietimo pagalbos specialistams, direktorių pavaduotojams ugdymui.

Programos rengėjai (autoriai)

Dr. Odeta Merfeldaitė

Mykolo Romerio universiteto Edukologijos ir Socialinio darbo instituto dėstytoja, profesionali supervizorė. Nuo 2004 metų veda mokymus pagalbos specialistams, pedagogams komandos formavimo ir valdymo, prevencinės veiklos modeliavimo temomis.

Programą kuruojantis KPMPC darbuotojas

Loreta Račelienė, tel. (8 5) 249 7130, el. p. loreta.raceliene@kpmpc.lt