Mokyklos vadovų lyderystė ir įsipareigojimas mokinio ir mokyklos pažangai: geros mokyklos link

KTP-54
Programos kodas
6 akad. val.
Programos trukmė
35 Eur.
Dalyvio kaina
2017-04-06 10:00
Seminaro vieta: Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, Geležinio Vilko g. 12, Vilnius

Programos anotacija (aktualumas), tikslas ir temos

Programa skirta švietimo įstaigų vadovams. Jos paskirtis – suteikti žinių apie Geros mokyklos (2015) koncepciją, pagal ją atnaujintos Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių (2016) ketvirtą Lyderystės ir vadybos sritį, supažindinti su Lyderystės mokymuisi, kuriuo remiasi nacionalinio projekto “Lyderių laikas” įgyvendinimas, modelio dimensijomis, ugdant programos dalyvių gebėjimą apmąstyti vadybinės veiklos praktiką, suvokti įstaigos įsivertinimo ir ugdymo kokybės gerinimo sąsajas.

Išklausę programos kursą, klausytojai žinos Geros mokyklos koncepcijos nuostatas, gebės įžvelgti vadovo lyderystės mokymuisi ir mokyklos pažangos siekių sąsajas.
Dalyvaudami programoje klausytojai tobulins vadybines kompetencijas, gebėjimą efektyviai mokytis, bendrauti ir bendradarbiauti.

Seminaro tikslas – suteikti žinių apie Geros mokyklos koncepciją bei ugdyti klausytojų gebėjimus analizuoti ir apmąstyti vadovavimo mokyklai ir lyderystės mokymuisi sąsajas, orientuojantis į mokinių ir mokyklos pažangos siekius.

Seminaro temos:

  • Geros mokyklos koncepcija: kokybės siekiančių mokyklų orientyras, sutinkant švietimo ateičiai iššūkius. Strateginio plano rengimo patirtys, orientuojantis į geros mokyklos iššūkius.
  • Lyderystė mokymuisi: teorija ir praktika mokyklos kaitai.
  • Vadovo vaidmuo keičiant mokyklą: vadybinių nuostatų ir mokyklos pažangos sąsajos (nacionalinių mokyklų veiklos tyrimų rezultatai).
  • Kaip pamatuoti lyderystę mokymuisi: atnaujinti bendrojo ugdymo programas įgyvendinančių mokyklų veiklos kokybės į(si)vertinimo rodikliai.

Programos rengėjai (autoriai)

Doc. dr. Jūratė Valuckienė yra atnaujintos Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistemos ir metodinių rekomendacijų (2016) kūrėja. Programos autorė dalyvavo kuriant ir išbandant Bendrojo ugdymo mokyklos išorinio vertinimo metodiką, yra Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo instrumentų koncepcijos ir instrumentų (2010) rengėja, nacionalinių tyrimų: „Mokyklų vadovų ir mokytojų nuomonė bei nuostatos apie vidaus audito paskirtį ir organizavimą“ (2008); ,„Mokyklos bendruomenės narių nuomonės apie mokyklos veiklą matavimo metodikos ir instrumentų atnaujinimas” (2009); projekto „Lyderių laikas“ ilgalaikio švietimo lyderystės raiškos kaitos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose trečiojo etapo (2015) – tyrėjų grupių narė ir vadovė. Projekto „Lyderių laikas 3“(2017-2020) tyrėjų komandos vadovė.

Programą kuruojantis KPMPC darbuotojas

Loreta Račelienė, tel. (8 5) 249 7130, el. p. loreta.raceliene@kpmpc.lt