Kviečiame dalyvauti seminare „MOKYKLOS VADOVŲ LYDERYSTĖ IR ĮSIPAREIGOJIMAS MOKINIO IR MOKYKLOS PAŽANGAI: GEROS MOKYKLOS LINK“ !

2017 m. balandžio 6 d. (ketvirtadienį) Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centre vyks seminaras „Mokyklos vadovų lyderystė ir įsipareigojimas mokinio ir mokyklos pažangai: geros mokyklos link“.

Seminaras skirtas švietimo įstaigų vadovams. Jo tikslas – suteikti žinių apie Geros mokyklos (2015) koncepciją, pagal ją atnaujintos Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių (2016) ketvirtą Lyderystės ir vadybos sritį, supažindinti su Lyderystės mokymuisi, kuriuo remiasi nacionalinio projekto “Lyderių laikas” įgyvendinimas, modelio dimensijomis, ugdant programos dalyvių gebėjimą apmąstyti vadybinės veiklos praktiką, suvokti įstaigos įsivertinimo ir ugdymo kokybės gerinimo sąsajas.

Seminaro dalyviai žinos Geros mokyklos koncepcijos nuostatas, gebės įžvelgti vadovo lyderystės mokymuisi ir mokyklos pažangos siekių sąsajas.
Dalyvaudami seminare klausytojai tobulins vadybines kompetencijas, gebėjimą efektyviai mokytis, bendrauti ir bendradarbiauti.

Seminaro lektorė – doc. dr. Jūratė Valuckienė yra atnaujintos Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistemos ir metodinių rekomendacijų (2016) kūrėja. Programos autorė dalyvavo kuriant ir išbandant Bendrojo ugdymo mokyklos išorinio vertinimo metodiką, yra Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo instrumentų koncepcijos ir instrumentų (2010) rengėja, nacionalinių tyrimų: „Mokyklų vadovų ir mokytojų nuomonė bei nuostatos apie vidaus audito paskirtį ir organizavimą“ (2008); „Mokyklos bendruomenės narių nuomonės apie mokyklos veiklą matavimo metodikos ir instrumentų atnaujinimas” (2009); projekto „Lyderių laikas“ ilgalaikio švietimo lyderystės raiškos kaitos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose trečiojo etapo (2015) – tyrėjų grupių narė ir vadovė. Projekto „Lyderių laikas 3“ (2017-2020) tyrėjų komandos vadovė.

Registracijos anketą rasite čia. Registracija vyksta iki 2017 m. balandžio 3 d.