„Kuo norėčiau tapti?“ arba kaip nesuklysti renkantis profesiją

Į šiuos klausimus kiekvieną pavasarį atsakymų ieško tūkstančiai bendrojo ugdymo mokyklų moksleivių. Atsakyti į juos ir apsispręsti lengviau, jei apie profesiją, kuri domina, žinai šiek tiek daugiau, nei jos pavadinimą. O dar geriau, jei turėjai galimybę ją „pasimatuoti“.

Kaip tai padaryti? Visai paprastai. Jau kelerius metus mūsų šalyje galima vienu metu mokytis ir bendrojo ugdymo mokykloje, ir profesinio mokymo įstaigoje. Apie unikalią galimybę, kuri padeda apsispręsti renkantis profesiją, ir pradėti jos mokytis šį pavasarį kartu su pedagogais diskutavo keli šimtai Lietuvos moksleivių.
Informaciniai – motyvaciniai renginiai, skirti populiarinti profesijos įgijimą besimokant bendrojo ugdymo mokykloje, surengti Kėdainių Šėtos ir „Atžalyno“, Utenos „Saulės“, Panevėžio Juozo Balčikonio, Radviliškio rajono Baisogalos gimnazijose. Anot juose dalyvavusių moksleivių, pradėti mokytis dominančios profesijos tebesimokant gimnazijoje „yra puikus būdas geriau ją pažinti ir išbandyti save bei įsitikinti, ar aš ir profesija tinkame vienas kitam“.

Tokie renginiai ateityje bus surengti ir kituose Lietuvos regionuose. Juos inicijavo Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, įgyvendinantis ES socialinio fondo lėšomis finansuojamą projektą „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą populiarinimas Lietuvoje“. Daugiau informacijos apie galimybę „pasimatuoti“ dominančią profesiją ir pradėti jos mokytis dar bendrojo ugdymo mokykloje bei kaip tai padaryti rasite internete profesijamokykloje.lt.