Pamokos vadyba: kaip siekti kiekvieno mokinio pažangos?

KTP-56
Programos kodas
6 akad. val.
Programos trukmė
35 Eur.
Dalyvio kaina
2017-04-25 10:00
Seminaro vieta: Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, Geležinio Vilko g. 12, Vilnius

Programos anotacija (aktualumas), tikslas ir temos

Edukologai, psichologai, sociologai atkreipia dėmesį, kad gyvenant vis labiau globalėjančio pasaulio visuomenėje, apimtoje „vertybių krizės“, „agresyvios verslo kultūros“ (Aramavičiūtė, 2004; Arendt, 2008, 1995; Gidens, 2000; Lobato, 2001; Rupnik, 1997, 2001), yra aktualu pažinti įvairius asmenybės ugdymo(si) atžvilgius: fizinės, kognityvinės, emocinės ir dorovinės raidos sąsajas, supančios aplinkos veiksnius, jų įtaką asmenybės brandai (Covey, 2006; Covey, 2007, 2014; Campbell, Christopher, 1996; Jaffee, Hyde, 2000; Krebs, Denton, 2005; Good, Brophy, 2014). Todėl yra svarbu diskutuoti, kaip kinta šiuolaikinė pamoka, kokie jos požymiai, kodėl kaita yra svarbi. Seminare, remiantis iškiliausių mokslininkų įžvalgomis, mokyklų išorinio vertinio ir įsivertinimo duomenimis, bus aptariamas visų žmogaus galių ugdymas(is) – šiuolaikiniam žmogui labai svarbūs kognityviniai gebėjimai, tačiau nemažiau reikšmingi ir socialiniai-emociniai gebėjimai. Programoje tikslingai suplanuota derinti teorinę medžiagą ir praktines užduotis – jos turėtų paskatinti visų seminare dalyvaujančių pedagogų profesinės kompetencijos (ugdymosi proceso valdymo) kokybišką raišką. Seminare, sprendžiant probleminius klausimus, dirbant grupėse, bus tikslingai siekiama skatinti pedagogo veiklos savianalizę, kartu ieškoti naujų, tikslingesnių veiklos alternatyvų, kaip planuoti ir organizuoti šiuolaikinį ugdymosi procesą.

Siūloma programa atliepia svarbiausių šalies dokumentų – Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos ir Lietuvos pažangos strategijos „Lietuva 2030“ – nuostatas.

Seminaro tikslas – plėtoti pedagogo, kaip ugdymo(si) proceso koordinatoriaus, profesinę kompetenciją.

Seminaro temos:

  • Kokia pamoka yra gera?;
  • Geros pamokos bruožai: išorinio vertinimo ir įsivertinimo požiūris;
  • PQ, IQ, EQ, SQ – kas tai ir kodėl tai? Socialinio-emocinio ir intelektinio ugdymosi ryšys;
  • Mokytojas ir mokinys pamokoje: partnerystė ar subordinacija;
  • Kolega, ar gali man padėti? Geros pamokos planavimas ir organizavimas.

Seminaras skirtas: mokytojams, direktorių pavaduotojams ugdymui.

Programos rengėjai (autoriai)

Dr. Snieguolė Vaičekauskienė

Patyrusi švietimo lyderystės konsultantė (Senior consultant in educational leadership), mokyklų veiklos kokybės vadovaujančioji išorės vertintoja, turinti darbo švietimo įstaigose patirties (įvairiuose lygmenyse – mokyklos, regiono, nacionalinio), mokyklų veiklos tobulinimo klausimais stažavosi Mančesteryje (Didžioji Britanija), Prahoje (Čekija).

Programą kuruojantis KPMPC darbuotojas

Loreta Račelienė, tel. (8 5) 249 7130, el. p. loreta.raceliene@kpmpc.lt