Tęsiasi mokymai profesinio mokymo įstaigų įvaizdžio formuotojams: pažinkite savo auditoriją ir kalbėkite jiems suprantama kalba

„Mes kartais pamirštame, kad socialiniai tinklai – daug daugiau negu mokyklos skelbimų lenta, ir nepanaudojame visų galimybių, kurias jie, pavyzdžiui, feisbukas, suteikia“, – paklausta, kokios naudos davė mokymai „Įvaizdžio formavimas ir viešinimas švietimo įstaigoje“ sakė vienos sostinės profesinės mokyklos atstovė.

Pasak jos, nors daugelis už informacijos sklaidą viešojoje erdvėje profesinio mokymo įstaigose atsakingų žmonių žino, kad geriausias būdas pasiekti mokinius ir kitus jaunus žmones – naudotis tais komunikacijos kanalais, kuriais naudojasi būtent jie, kartais tiesiog pritrūkdavo įgūdžių. „Per pertrauką diskutavome su kolegomis ir paaiškėjo, kad gana dažnai feisbuką naudojame pranešti nors ir aktualią, bet kasdienę informaciją mokyklos bendruomenei, pavyzdžiui, primename, kad vykdami į ekskursiją nepamirštų pasiimti tą ar aną. O lektoriai mums priminė, kad pasinaudodami socialiniais tinklais galime komunikuoti ne tik savo uždaroje grupėje, bet ir inicijuoti bei kurti įvairaus pobūdžio informaciją platesnei auditorijai, pasakoti paskyros lankytojams apie savo mokymo įstaigą ir atskleisti visuomenei, kuo ji gali būti patraukli tiems, kurie renkasi profesiją“, – mintimis dalijosi Danutė.

Feisbuko panaudojimo galimybės – tik viena iš temų, į kurias trijų spalį įvykusių mokymų metu kartu su lektoriais gilinosi profesinio mokymo įstaigų iš visos Lietuvos atstovai. Dėmesio sulaukė ir kitos temos, tarp kurių organizacijos identiteto išryškinimas, komunikacijos skirtingais kanalais ypatybės ir tikslai, teigiamo profesinio mokymo įstaigos įvaizdžio kūrimas ir reputacijos stiprinimas, darbuotojo–organizacijos ambasadoriaus savybės ir galimybės, grįžtamojo ryšio su tais, kuriems siunčima žinutę, užmezgimas ir kt.

Be to, profesinio mokymo įstaigų atstovai gilinosi į tikslinės auditorijos specifiką, diskutavo, koks komunikacijos turinys būtų paveikiausias konkrečių tikslinių grupių atstovams – bendrojo ugdymo mokyklų moksleiviams, jų tėvams, jaunimui, suaugusiesiems, bedarbiams ir kitiems visuomenės nariams, atsižvelgiant į jų ypatumus bei poreikius, aiškinosi, kokius informacijos sklaidos kanalus tikslinga pasirinkti siekiant konkretaus tikslo. Mokymų metu buvo atkreiptas dėmesys į įstaigos naujienų ir sėkmės istorijų komunikavimo skirtingai tikslinei auditorijai labiausiai priimtinais informacijos sklaidos kanalais pasirinkimo svarbą bei juose pateikiamos informacijos specifiką.

„Kuriant organizacijos identitetą ir formuojant teigiamą įvaizdį. svarbu viskas – logotipo spalva, internet tinklalapis, paskyros socialiniuose tinkluose ir komunikacija juose, vizitinės kortelės ir net elektroninio pašto parašai”, – pabrėžė viena iš lektorių – prekės ženklo kūrimo, strategijos, rinkodaros, komunikacijos ekspertė Indrė Baltušė.

Mokymai „Įvaizdžio formavimas ir viešinimas švietimo įstaigoje“, kurie rengiami įgyvendinant Europos Sąjungos socialinio fondo lėšomis finansuojamą projektą „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą populiarinimas Lietuvoje, bus tęsiami. Dalyvauti juose ir susipažinti su aktualia informacija bei patobulinti savo komunikavimo šiuolaikinėje informacinėje erdvėje įgūdžius kviečiame visų šalies profesinio mokymo įstaigų atstovus.